Nedělní utkání proti ostravskému Baníku si zasloužilo také pořádně nabitou fanzónu a přestávkovou soutěž. Partnerem utkání byl koncern Sigma Group, který je zároveň hlavním partnerem Sigmy Olomouc.
Už ve Fanzóně jste proto mohli potkat stánek společnosti s merchem tohoto giganta na českém trhu ve výrobě čerpadel.
Se Sigmou jsme také soutěžili o poločasové přestávce. Tradiční kopání bylo tentokrát ryze mužskou záležitostí. Obstarali ho tři mladíci, kteří správně odpověděli na zapeklitou otázku: „Jakého maximálního průtoku v l/s dosahuje největší čerpadlo značky SIGMA?“
Otázka byla položena v rámci vydařené kampaně, která měla úspěch na sociálních sítích, kdy se Petr Uličný vydal společně s Radimem Breitem, Tadeášem Stoppenem a Lukášem Julišem do prostor společnosti Sigma v nedalekém Lutíně.
Svými tipy byli Martin, David a Lukáš nejblíže správné odpovědi, která zněla 25 135 l/s. Vysloužili si tak právo kopat o poločasové přestávce.
Tradiční kopání na středovou čáru bylo tentokrát velmi napínavé, všechny tři účastníky dělily pouhé centimetry.
Vítěz si nakonec domů odnesl zahradní AKU sekačku, druhou cenou byla AKU řetězová pila, třetí v pořadí si vykopal startovací sadu pro rostliny. Všichni kromě toho obdržel i merch z našeho klubového Fanshopu a hlavně zážitek z krátkého pobytu na trávníku Andrově stadionu, na kterém v tu dobu více než 11 tisíc lidí sledovalo zápas mezi Sigmou a Baníkem.
Ceny soutěžícím předal p. Ondřej Navrátil, finanční ředitel koncernu Sigma, a také Jakub Jurka, bronzový medailista v šermu z nedávno skončené pařížské olympiády a rodák z Olomouce, který byl vzácným hostem prestižního zápasu proti Baníku.