• Ostatní

Novým obchodním partnerem je Castrol Lubricants (CR), s.r.o.

  • 4. 10. 2007
Fotbalový klub SK Sigma Olomouc má nového obchodního partnera. Tím je společnost Castrol Lubricants (CR), s.r.o., která je jednou z předních firem v oblasti prodeje maziv pro osobní a nákladní automobily, motocykly a zemědělské stroje. Castrol je partnerem významných výrobců automobilů (Jaguar, Land Rover, BMW, Volvo, Audi či třeba Volkswagen) a motocyklů (Kawasaki, Suzuki či Honda). Castrol však podporuje také sportovní aktivity. Tou zřejmě světově nejvýznamnější je sponzorská dohoda s UEFA, na základě které se stává oficiálním globálním sponzorem mistrovství UEFA EURO 2008™. Spojení s fotbalem má pro společnost Castrol velký význam díky společným rysům: silné obchodní logice a posílení hodnoty a pozice značky. Roy Williamson, ředitel marketingu pro Evropu sděluje: „Náš nový vztah k fotbalu prostřednictvím UEFA EURO 2008™ poskytne společnosti Castrol možnost rozvíjet obchodní příležitosti způsobem, který přinese hodnotu našim obchodním partnerům, vzrušení a odměny našim zákazníkům a motivaci našim zaměstnancům. Castrol bude vždy inovativní. Naším cílem je obohatit fotbalové zážitky o něco naprosto nového cestou zvyšování hodnoty, informování fanoušků a jejich vtažení do hry. Náš závazek jako nového sponzora je být fotbalu takovým partnerem, který ještě více obohatí neuvěřitelné zážitky a podívanou na evropském mistrovství UEFA EURO 2008™." Lars-Christer Olsson, výkonný ředitel UEFA říká: „Vítáme společnost Castrol jako nového sponzora do naší celosvětové rodiny podporující evropské mistrovství ve fotbale UEFA EURO 2008™.Příchod společnosti Castrol dokazuje, nakolik mistrovství UEFA EURO 2008™ zesílilo svou pozici na světovém sportovním trhu. V celosvětovém měřítku je to druhá největší sportovní událost, pokud jde o počet televizních diváků a stále přitahuje obrovskou účast a zájem stejně tak fanoušků i nefanoušků, přitahovaných dramatem a vzrušením, které přináší fotbal vrcholných národních týmů.“ Nový vztah společnosti Castrol a fotbalu je významnou událostí pro značku, která se dosud téměř výhradně věnovala motoristickému sportu. Společnost Castrol bude vystupovat jako nosič pro podrobnou analýzu dat v průběhu finálových utkání UEFA EURO 2008™, které se odehrají v příštím roce. „Sponzorství UEFA EURO 2008™ je klíčové pro komunikaci nejdůležitějších informací o „inovované“ značce Castrol. Náš výzkum ukázal, že vztah mezi majiteli automobilů a jejich vozy se mění,“ vysvětluje Petra Kaulitzová, marketingová manažerka Castrol Lubricants (CR), s.r.o. „V minulosti byla nejdůležitějším kritériem funkce a hlavní pozornost byla věnována motoru. Dnes je hlavní důraz kladen na to, jakým způsobem je automobil používán. Ke slovu přicházejí víkendy a to, jakou roli automobil hraje v životě svého majitele. Z tohoto hlediska je fotbal vhodnější oblastí než motoristický sport, pokud vezmeme v úvahu různé segmenty fanoušků od pravých nadšenců, kteří nevynechají jediný zápas, až po občasné diváky, kteří se zajímají pouze o významnější události.,“ dodává Petra Kaulitzová. Partnerství s firmou Castrol je samozřejmě významnou událostí i pro olomouckou Sigmu. Hanácký klub odstartoval spolupráci v reklamě, ale je také spolupořadatelem semifinálového fotbalového turnaje společnosti Castrol. Garantem turnaje, který společnost připravila pro své partnery, je Antonín Panenka a Karol Dobiáš. www.castrol.com

Další články

Canlı casino siteleri casino siteleri Deneme Bonusu Veren Siteler 2025 Deneme Bonusu Veren Siteler Yeni Deneme Bonusu Veren Yeni Siteler