Na jarní část Gambrinus ligy se nechystali jen fotbalisté prvoligového týmu SK Sigma Olomouc. Přípraven je samozřejmě také fanshop, který pro zlepšení servisu pro příznivce Modré laviny připravil jednu velkou novinku. „Změnili jsme technologický postup, dresy už nyní připravíme a nažehlíme na počkání,“ řekl Miroslav Skácelík, vedoucí klubové prodejny SK Sigma Olomouc.
Permanentky v akci Horké modré jaro jste prodávali do konce ledna. Znamená to, že nyní už si permanentku fanoušci nemůžou koupit?
To samozřejmě v žádném případě ne! Pro permanentku si můžete přijít pořád, jen upravíme cenu podle toho, kdy to bude a kolik nám ještě bude zbývat zápasů do konce sezony.
Platí stále, že mládež do patnácti let má možnost chodit na zápasy Sigmy zadarmo?
Přesně tak. Junior členství využívá každým rokem stále více rodin. Juniorů přibývá. Před začátkem jara tady byl pán z Přerova, který doposud kupoval vstupenky i pro děti a o Junior členství se dozvěděl od kamaráda. Přišel, zakoupil dvě permanentky pro dospělé, ukázal nám v občance data narození jeho dvou dětí, všechny jsme zaregistrovali a odcházel se čtyřmi permicemi, i když zaplatil pouze dvě. S výběrem místa určitě poradíme. V loňském roce jsme také několikrát vyhověli žádosti škol a to nejen z Olomouce o lístky zdarma. Na Sigmu jezdí školy z celé Moravy a každým rokem vždy v dubnu dvě třídy z gymnázia ve Stropkově, kde učí manželka Luboše Reitera. Stačí napsat na e-mail fanshop@sigmafotbal.cz a vždy se domluvíme. U takových tříd je nutný pedagogický dozor a pořadatelská služba pak důsledně kontroluje, jestli jdou na tyto vstupenky opravdu děti či studenti s adekvátním pedagogickým dozorem.
Od jarní části sezony už je na stadionu zřetelně označen rodinný sektor. Kde bude?
Rodinný sektor už na našem stadionu v jakémsi zkušebním režimu nějaký čas funguje. Teď už bude viditelný ze všech stran. Je v sektoru E na hlavní tribuně Androva stadionu. Má svůj samostatný vstup, vedle kterého je dětské hřiště, takže rodiče s dětmi můžou využívat tuto možnost.
Novou věcí pro fanoušky jsou jmenovky na dresech hráčů.
To ano. Fanoušci našeho klubu dlouho po této věci prahli, jsme rádi, že je můžeme potěšit dresy se jmenovkami. Jinak doprovodný program při zápasech bude i v jarní části sezony pokračovat, fans SK Sigma můžou znovu soutěžit o zajímavé a hodnotné ceny. V kopání na branku s Olomouckým deníkem lze vyhrát až 50 tisíc korun, v soutěži s Electroworldem je první cenou televize, další fanoušci dostanou na každém zápase ceny od partnera utkání. Víc soutěží už do patnáctiminutové zápasové pauzy dostat nemůžeme.
V závěru roku Fanshop rozšířil sortiment například o klubové deky, povlečení nebo několik druhů čepic. Máte pro fans SK Sigma Olomouc ještě nějakou novinku.
Máme jednu hodně velkou a žhavou novinku. Změnili jsme technologický postup, takže od jarní části sezony, jsme schopni vyrobit potisk na dresy na počkání. V sezoně ale tuto službu nebudeme poskytovat v den zápasu, na to máme ve Fanshopu omezený prostor. Ale jinak jsme na vás připraveni od pondělí do soboty a dres vám nažehlíme do patnácti minut i s vaší jmenovkou, nebo jménem vašeho oblíbence.