• Ostatní

Souhrn výsledků žákovských týmů z minulého týdne

  • 7. 10. 2019

V minulém týdnu se týmy U15 a U14 utkaly s Jihlavou a Opavou. Mladší kategorie U13 a U12 odehrály své duely v Šumperku. Jak se jim dařilo?

FC Vysočina Jihlava U15 - SK Sigma Olomouc U15 2:1 (0:0)

Branka: 78. Uriča.

Sestava: Král - Novotný, Pavlíček, Šembera, Stryk - Řezníček, Vaculík (68. Horák), Knebl - Uriča, Špangr (47. Chudoba), Foukal.

Hodnocení trenéra Čecha: Proti fyzicky vyspělému a důraznému soupeři jsme se nedokázali prosadit fotbalovou kvalitou a také díky pomalé přechodové fázi. Soupeř nás potrestal z rychlých brejků. Proti obrannému bloku soupeře jsme se prosadili příliš pozdě.

SFC Opava U15 - SK Sigma Olomouc U15 0:5 (0:3)

Branky: 10. a 74. Lenhart, 11. Knebl, 33. Novotný, 75. Špangr.

Sestava: Mazur - Stryk, Pavlíček, Šembera, Novotný (53. Černoch) - Foukal, Chudoba, Knebl (41. Špangr) - Lenhart, Řezníček (51. Vaculík).

Hodnocení trenéra Čecha: Do utkání jsme vstoupili aktivně a kvalitní kombinací a odvahou jsme soupeře zatlačili na obrannou polovinu. V celém utkání jsme se prezentovali i velmi dobrým pohybem bez míče, kontrolou prostoru a otáčením hry. Celý výkon byl podpořený i kvalitní prací a zodpovědností v defenzivě. Škoda některých neproměněných šancí a zbrklých zakončení.

FC Vysočina Jihlava U14 - SK Sigma Olomouc U14 0:3 (0:1)

Branky: 20. Drábek, 67. z pen. Riedl, 75. vlastní.

Sestava: Berka - Miler, Lorenc, Holec, Hanzelka (70. Kouřil) - Judas (41. Tomaj), Drábek (61. Zahradníček), Macharáček, Onderka (70. Černoch) - Riedl (75. Maťa) - Oříšek (67. Krejčí).

Hodnocení trenéra: Do utkání jsme nastoupili aktivně a soupeře jednoznačně předčili ve všech aspektech. Vysokým presinkem jsme soupeře nutili ke ztrátám a sami se dobře dostávali do útočné třetiny. Jihlavu jsme pustili k jediné střele. Problém jsme měli pouze s proměňováním šancí.

SFC Opava U14 - SK Sigma Olomouc U14 1:5 (1:4)

Branky: 1. Riedl, 10. Drábek, 17. Riedl, 24. Hanzelka, 50. Riedl.

Sestava: Král - Miler (41. Judas), Lorenc, Holec, Hanzelka - Krejčí (60. Černoch), Drábek (41. Zahradníček), Macharáček, Onderka (41. Maťa) - Riedl (55. Kouřil) - Tomaj (62. Oříšek).

Hodnocení trenéra Kováře: Stejně jako ve středu v Jihlavě se nám od začátku dařilo vysokým presinkem dostávat soupeře pod tlak a nutit jej k chybám. Na rozdíl od minulého utkání jsme se ale ani sami nevyvarovali ztrát a především v prvním poločase tak několikrát pustili opavské hráče do rychlých protiútoků. Od většího brankového rozdílu nás dělilo neproměnění šancí díky místy horšímu vyhodnocení situace.

FK Šumperk U13 - SK Sigma Olomouc U13 4:2 (2:0, 3:2, 4:2)

Hodnocení trenéra Hrubého: Výborný výkon k zisku 3 bodů nestačil. V Šumperku jsme odehráli výborné utkání na těžkém terénu. Naši kluci předváděli krásný fotbal, na hřišti dominovali po většinu utkání, ale bohužel je trápila kvalita v koncovce a v určitých momentech chybělo i fotbalové štěstíčko. Šumperk svou důraznou, obětavou hrou a jednoduchostí v přechodové fázi dokázal utkání dotáhnout do vítězného konce. Kluci si zaslouží za přístup a herní projev obrovskou pochvalu, až do poslední chvíle jsme chtěli utkání strhnout na naši stranu a svým nasazením, chutí a chováním na hřišti jsme těšili oko diváků.

FK Šumperk U12 - SK Sigma Olomouc U12 6:8 (6:6, 0:2, 0:0)

Hodnocení trenéra Bilíka: Dnes jsme si z jasného utkání udělali sami drama. Začali jsme velice slušně, v tempu a plnili jsme cíle, které jsme si k tomuto utkání dali. Díky tomu jsme se rychle dostali do většího vedení. Nicméně jsme na konci první třetiny pustili aktivního soupeře do hry čtyřmi lehkými góly, které pramenily z naší nedůslednosti v osobních soubojích. Ve zbytku utkání jsme již k podobným soubojům přistupovali lépe a díky tomu nakonec zvítězili. Pozitivem je, že dnes bylo vidět zlepšení ve věcech, na kterých v tréninku momentálně pracujeme, jen musíme udržet kvalitu ve všech směrech. Jen tak můžeme být úspěšní!

Další články

Canlı casino siteleri casino siteleri Deneme Bonusu Veren Siteler 2025 Deneme Bonusu Veren Siteler Yeni Deneme Bonusu Veren Yeni Siteler