
Žákovské kategorie U15 a U14 včera porovnaly síly s ukrajinským soupeřem FC Lvov. V zajímavé mezinárodní konfrontaci sigmáci obstáli. Patnáctka zvítězila 2:1, čtrnáctka si připsala vysoké vítězství 5:0.
SK Sigma Olomouc U15 - FC Lvov U15 2:1 (0:1)
Branky: 28. Uriča, 64. Špangr.
Sestava: Král - Petráš, Stryk, Šembera, Novotný - Chudoba (36. Knebl), Foukal (50. Zdráhal), Odstrčil (50. Horák) - Uriča (50. Vaculík), Mokrovics, Proniuk (36. Špangr).
Hodnocení trenéra Čecha: Do utkání pro nás s neznámým soupeřem z Ukrajiny jsme šli s následujícími úkoly: v útočné fázi snaha o zapojení co největšího počtu hráčů, podpora krajních obránců, dostatek hráčů v pokutovém území pro finální přihrávku a zakončení, rychlá přechodová fáze při zisku na vlastní obranné polovině a kvalitní provedení převzetí míče do volného prostoru. V obranných činnostech se jednalo hlavně o rychlé dostupování hráčů, součinnost obranné a záložní řady a presink. Od začátku jsme šli do utkání s velkou chutí, byli rychlí v práci s míčem, a kvalitní nabídkou se dostávali k brance soupeře, který však pozorně bránil s vysokou mírou konstruktivity. Soupeř také hrozil rychlými útoky, se kterými si ale dnes velmi dobře poradila naše obrana. Chyběla nám větší odvaha pro individuální prosazení se v zakončení, kde jsme často místo střely volili přihrávku. Ve více než vyrovnaném utkání se střídaly pasáže, kdy jsme si ještě vybrali slabší chvilky. Převažovala pohodlnost a pasivita nad aktivním napadáním a náběhy. I tak si troufnu říci, že v konfrontaci zatím s nejkvalitnějším soupeřem v přípravě měl náš výkon opět vyšší úroveň než v předchozím utkání s Teplicemi.
SK Sigma Olomouc U14 - FC Lvov U14 5:0 (2:0)
Branky: 4. Zahradníček, 14. Riedl, 38. Judas, 44. Zahradníček, 59. Tomaj.
Sestava: Berka - John (45. Györe), Lorenc (50. John), Holec, Hanzelka - Kolařík, Drábek (45. Černoch), Zahradníček - Oříšek (45. Krejčí), Judas, Riedl (36. Tomaj).
Hodnocení trenéra Kováře: Do utkání jsme vstupovali s cílem uvolňovat krajní prostory pro krajní obránce. Ty se nám dařilo hodně dostávat do hry, kdybychom tedy plnění cíle hodnotili jako ve škole, dařilo se nám to na dvojku. Rychlým a vysokým napadáním jsme soupeře velmi málo pouštěli na svou polovinu hřiště a vytvářeli si tak hodně příležitostí k řešení situací před vápnem. Tyto situace řešit nám ale dělalo problémy, jinak by utkání skončilo mnohem výraznějším rozdílem.